Op reis met Henk en Loek naar de VS in 2011

Weer thuis...

13 oktober
Gisteravond hebben wij onze laatste avond in Las Vegas doorgebracht. Wij hebben dit gedaan met een etentje in restaurant Aureole in Hotel Mandalay Bay, dat aan Luxor grenst. Aureole is een redelijk chique restaurant, dat volgens de kaart in het verleden zelfs een Michelin ster gescoord heeft. Het eten en de bijpassende wijnen waren inderdaad verrukkelijk. Alleen is het jammer dat men in Amerika van een etentje geen avondje uit weet te maken. Je hebt het ene gerecht nog niet op of het volgende staat al voor je neus. En dat voor gerechten van dit niveau! Echt jammer dat ze er zo'n hoog tempo in houden. En als je je koffie op hebt vragen ze of je nog iets wilt en zo niet, dan verschijnt de rekening. Daar hoef je hier bijna nooit om te vragen of lang op te wachten. En dan sta je binnen 1 ½ uur weer buiten.
Vanmorgen stonden we om kwart voor vijf op. Eerst naar het verhuurbedrijf bij het vliegveld om de auto in te leveren (wat hier razend snel en zonder ingewikkeld gedoe gaat) en dan met de shuttlebus naar de vertrekhal, waar we ruim op tijd aanwezig waren. De paspoortcontrole stelde niet zo veel voor. Onze vlucht naar Houston had iets vertraging, zodat we even dachten dat onze overstap in Houston in gevaar zou komen. Maar dat bleek reuze mee te vallen. In Houston konden we zo doorlopen naar de volgende gate en waren we ruim op tijd voor de vlucht naar Amsterdam. In Houston vertrokken we om ongeveer 15.30; op dat moment was het in Amsterdam 22.30 uur. Betekent dat we een hele korte nacht zouden hebben.

14 oktober
's-Morgens rond half negen op tijd geland op Schiphol en de koffers verschenen ook al vrij snel op de band. De taxichauffeuse was inmiddels ook gearriveerd zodat we al weer snel naar Delft konden vertrekken.
Na een heel erg lange dag (bijna 20 uur)stonden we dan weer in ons eigen huis. Tijd om bij te komen en de herinneringen de revue te laten passeren. En de komende tijd heb ik meer dan 2000 foto's om iets moois van te maken...

Dit is tevens het laatste verhaal van onze weblog. Iedereen die met ons mee heeft gereisd: bedankt voor jullie belangstelling en voor jullie reacties!

Cheffie

Maak er iets moois van he, van die foto's !!
Tot snel ! Cheffie